Font Size

Cpanel

Ultimele articole

Venituri brute personal in luna septembrie 2019

Venituri brute personal in luna septembrie 2019

EDUCAȚIA NE UNEȘTE !

Una dintre cele mai importante condiţii ale creşterii eficienţei activităţii educative desfăşurate cu elevii o constituie asigurarea unei depline unităţi de acţiune a tuturor factorilor educativi: şcoală, familie, comunitate.

Dacă este adevărat că şcoala este factorul de care depinde în mod covârşitor devenirea personalităţii umane, tot atât de adevărat este că educaţia coerentă nu poate face abstracţie de rosturile familiei în această comuniune.

Şcoala, familia și comunitatea sunt instituţii care au nevoie una de alta. Acestea trebuie să găsească făgaşul colaborării autentice bazată pe încredere şi respect reciproc, pe iubirea faţă de copil, să facă loc unei relaţii deschise, permeabile, favorizante schimbului şi comunicării de idei.

,, Fiecare copil educat este un om câștigat" (Victor Hugo )

Venituri brute personal in luna martie 2019

Venituri brute martie  2019

Ziua porților deschise 2019!

Va asteptam de  Ziua porților deschise de la școala Sărulești  in data de 06.03.2019

AFIS-ZIUA-PORTILOR-DESCHISE

Venituri brute realizate de catre personalul didactic, nedidactic si didactic auxiliar din luna septembrie 2018

Venituri brute realizate de catre personalul didactic, nedidactic si didactic auxiliar din luna septembrie 2018

Ierarhia pe judet a candidatilor cls. a VIII a

Venituri brute realizate de catre personalul didactic, nedidactic si didactic auxiliar din luna martie

Venituri brute realizate de catre personalul didactic, nedidactic si didactic auxiliar din luna martie

Orar clasele I-IV

Orar clasele I-IV

Orar


Puteti accesa orarul tuturor claselor

Fotografii scoala


Fotografii de la scoala si nu numai...

Hotarari C.A.

Hotarari ale Consiliului de Administratie Read more

Analiza P.E.S.T.E

ANALIZA P.E.S.T.E( politic, economic, social, tehnologic şi ecologic)

 Politic:

 Şcoala, alaturi de alte instituții, face parte dintr-o societate în schimbare, în căutarea şi promovarea valorilor reale, fiind supusă tranziţiei întregului sistem şi tuturor subsistemelor. Activitatea se desfăşoară având la bază Legea Învăţământului, ordinele şi notificările care susţin punerea în aplicare a reformei învăţământului, reforma managementului şcolar care vizează autonomia instituţiilor de învăţământ, pregătirea în domeniul managementului educaţional, raţionalizarea resurselor financiare şi umane

 Economic:

 Din acest punct de vedere se constată la nivel naţional creşterea ratei şomajului pe fondul orientarii tinerilor cu preponderenţă spre liceele teoretice şi nu spre şcolile profesionale, deşi cererea de locuri de muncă în domeniu depăşeşte oferta.

 Cu toate că legislaţia financiară permite atragerea de surse extrabugetare la nivelul unitaţilor de învăţământ, interesul agenţilor economici în acordarea de sponsorizări sau donaţii pentru şcoli este în continuare scăzut.

 Situaţia materială precară a multor părinţi este, în unele situaţii, cauza interesului scăzut faţă de şcoală al elevilor.

 Toţi aceşti factori econmici au efecte grave: dezinteres, absenteism. Tocmai de aceea impactul programelor sociale (supliment de hrană, manuale, rechizite gratuite, burse) este ridicat.

Social:

 Implicarea părinţilor în procesul instructiv-educativ a scăzut. Multi dintre elevi provin din familii sărace, dezorganizate. Efectele acestor probleme sociale se resimt asupra pregătirii elevilor.

 O alta problemă socială este tendinţa mass-mediei de a prezenta ca regulă aspectele negative, cu efecte negative pe termen lung, şcoala trebuie să facă eforturi pentru a înlătura sau atenua aceste efecte.

 Tehnologic:

 Pe plan naţional şi mondial se constată un accent pus pe tehnologia informaţiei şi comunicării. S-a implementat programul AEL, existând un număr de 40 calculatoare in toate locațiile școlii.  Clasele având în medie 25-30 elevi, profesorii nu pot asigura un caracter interactiv, iar imposibilitatea de a angaja un informatician ingreunează predarea in sistem AeL.

 Ecologic:

 Pe măsura ce tehnologia se perfecţioneaza, stilul nostru de viaţă se schimbă. Preocupările în domeniul ecologic, din grija faţă de generaţiile viitoare, au în vedere reducerea poluării, folosirea unor materiale mai eficiente, reciclarea şi refolosirea lor. În acest sens şcoala noastră participă la programe de educaţie civică şi ecologică iniţiate de cadrele didactice sau de partenerii sociali.

Abonati-va la newsletter si veti fi la curent cu ultimele stiri.

Mesaj rapid






Articole postate recent

Prev Next

In asteptare lui Mos Craciun..…

Școala noastră îmbracă haina de sărbătoare! Spiridușii lui Moș Crăciun s-a...

Tinte strategice

Tinte strategice: Ţ1. Asigurarea calităţii actului educaţional Ţ2. Formar...

Comisii

  1 Comisia de Evaluare și Asigurare a Calității (CEAC) ...

Online acum

Avem 8 vizitatori și niciun membru online