Cadre didactice
- Categorie: Oferta educationala
- Modificat recent la 09 October 2017
- Afişări: 1678
Cadre didactice
Stancu Nicoleta - director
Ion Constantin - profesor istorie-cultura civica
Gheorghe Irina - profesor invatamant prescolar-profesor lb engleza
Cornelia Mincu - profesor biologie-chimie-fizica
Marcoci Gilda - profesor geografie-lb franceza
Petrache Mihai Gabriel - profesor educatie fizica
Stancu Claudia Alexandra - profesor educatie tehnologica-muzica-desen
Comisii
- Categorie: Oferta educationala
- Modificat recent la 17 November 2015
- Afişări: 2215
1 |
Comisia de Evaluare și Asigurare a Calității (CEAC) – responsabil: Marcoci Gilda |
2 |
Comisia pentru monitorizarea, coordonarea și îndrumarea metodologică a dezvoltării sistemului de control intern – responsabil: Velicu Ramona |
3 |
Comisia pentru Curriculum – responsabil: Anghel Mariana |
4 |
Comisia de școlarizare – responsabil: Marin Maria |
5 | Comisia pentru realizarea orarului și organizarea serviciului pe școală – responsabil: Vâlsan Raluca |
6 | Comisia pentru monitorizarea notării ritmice și stabilirea tezelor – responsabil: Niculae Alina |
7 | Comisia pentru promovarea imaginii școlii și proiecte și programe europene – responsabil: Gheorghe Irina |
8 | Comisia pentru asigurarea manualelor – responsabil: Vâlsan Raluca |
9 |
Comisia pentru monitorizarea frecvenței, combaterea absenteismului și prevenirea abandonului școlar – responsabil: Zamfir Elena |
10 | Comisia pentru monitorizarea situației disciplinare a elevilor – responsabil: Constantin Ion |
11 | Comisia de salarizare – responsabil: Stancu Nicoleta |
12 | Comisia pentru distribuirea cornului și a laptelui – responsabil: Magheru Emilian |
13 | Comisia de gestionare SIIR – responsabil: Miriță Aurelia |
14 | Comisia pentru olimpiade și concursuri școlare – responsabil: Vâlsan Raluca |
15 | Comisia pentru prevenirea și combaterea discriminării și promovarea interculturalității – responsabil: Datcu Rodica |
16 | Comisia de inventariere – responsabil: Anghel Mariana |
17 | Comisia de recepție bunuri – responsabil: Magheru Emilian |
18 | Comisia de casare, de clasare și valorificare a materialelor rezultate – responsabil: Magheru Emilian |
19 | Comisia pentru verificarea documentelor școlare și actelor de studii – responsabil: Vâlsan Raluca |
20 | Comisia pentru cercetare desciplinară – responsabil: Constantin Ion |
21 | Comisia pentru recensământul populației școlare – responsabil: Gheorghe Irina |
22 | Comisia pentru acordarea burselor – responsabil: Marin Maria |
23 | Comisia activităților cu părinții, comitete de părinți, consiliul reprezentativ al părinților – responsabil: Velicu Ramona |
24 | Comisia de inventariere a patrimoniului – responsabil: Miriță Aurelia |
25 | Comisia pentru prevenirea și reducerea violenței în mediul școlar – responsabil: Niculae Alina |
26 | Comisia pentru perfecționare și formare continuă – responsabil: Tănasi Anica |
27 | Comisia de securitate și sănătate în muncă – responsabil: Magheru Emilian |
28 | Comisia pentru situații de urgență – responsabil: Magheru Emilian |
COMISII METODICE:
1 | Comisia metodică învățământ preșcolar – responsabil: Petcu Luminița |
2 | Comisia metodică învățământului primar – responsabil: Datcu Rodica |
3 | Comisia diriginților – responsabil: Velicu Ramona |
4 | Comisia metodică a științelor umaniste – responsabil Velicu Ramona |
5 | Comisia metodică matematică și științe – responsabil: Vâlsan Raluca |
Oferta educationala
- Categorie: Oferta educationala
- Modificat recent la 09 November 2015
- Afişări: 1790
OFERTA EDUCAŢIONALĂ
Este centrată în jurul ofertei curriculare. Şcoala cu Gimnaziala nr .1 Sarulesti-Gara judetul Calarasi,răspunde cerinţelor de şcolarizare, formare şi dezvoltare a copiilor.
Ţinând cont că familiile tinere au plecat în oraş, numărul copiilor de vârstă preşcolară este în descreştere, ceea ce face ca numărul posturilor să scadă în timp.
An şcolar 2015-2016
NR. CRT |
FORMA DE ÎNVĂŢĂMÂNT |
NR. GRUPE/ CLASE |
1 |
PREŞCOLAR |
- 7 GRUPE si sapte posturi |
2 |
PRIMAR |
- 2 clasa pregatitoare; - 2 clasa I - 2 clase a II a - 2 clase a III a - 1 clasa a IV a - 1 clasa –A DOUA SANSA |
3 |
GIMNAZIAL |
- 2 clase a V a; - 1 clasa a VI a; - 2 clase a VII a; - 2 clase a VIII a; - 1 clasa A DOUA SANSA. |
TOTAL |
18 CLASE + 7 GRUPE=25 clase |
Oferta curriculară ciclul preşcolar (CDS):
Grădiniţa nr.1 -SARULESTI GARA-,,FORME SI CULOARE’’
-,,CUM NE COMPORTAM”
-,,CLUBUL CURIOSILOR”
Grădiniţa nr.2 -SARULESTI-SAT-,,EDUCATIE PENTRU SANATATE’’
Grădiniţa nr.3 –SANDULITA-‘MULT E DULCE SI FRUMOASA LIMBA CE-O VORBIM”
-,,SA CRESC MARE SI VOINIC”
Oferta curriculară ciclul primar (CDS):
Clasa a IV-a A- „ EDUCATIE PENTRU SANATATE”
Oferta curriculară ciclul gimnazial (CDS):
Optional informatica - „PRIETENUL MEU CALCULATORUL” clase a V – VIII a;
Resurse materiale
Puncte tari
- 5 spaţii de învăţământ cu 27 săli
- mobilierul este partial modernizat;
- bibliotecă cu peste 10.600 volume.
Puncte slabe
- amenajarea unor spaţii pentru activităţi extracurriculare;
- uzura fizică şi morală a unei părţi din materialul didactic;
- fondul de carte 80% învechit;
- sursa de încălzire învechită la structura Sarulesti Sat,Sandulita,Solacolul.
Oportunităţi
- continuarea dotării cu mijloace moderne de învăţământ;
- completarea fondului de carte şi adaptarea acestuia programelor şcolare;
- găsirea resurselor financiare extrabugetare pentru dotarea şi utilarea şcolii prin contracte de sponsorizare şi parteneriate specifice.
Resurse informaţionale
Puncte tari
- programe de activităţi extracurriculare atractive;
- bibliotecă funcţională;
- materiale alternative;
- accesul la calculatoare;
- bază logistică corespunzătoare: telefon, fax, retroproiector, copiatoare, televizoare, DVD-uri , videoproiectoare, etc.
Puncte slabe
- insuficienta utilitare a laboratorului de informatică;
- uzura unei părţi din fondul de carte şi din materialele didactice;
Oportunităţi
- realizarea de activităţi pentru petrecerea timpului liber al elevilor;
- găsirea resurselor financiare necesare dotării bibliotecii şi a sălilor specializate;
- realizarea unui număr acceptabil de abonamente la reviste de specialitate;
- editarea unei reviste a şcolii;
- accesul la Internet atât al elevilor cât şi al profesorilor.
Ameninţări
- influenţa negativă a programelor şi a ştirilor din mass-media;
- influenţa unor factori perturbatori.
Oferta curriculară
Puncte tari
- Pentru fiecare nivel de şcolarizare şcoala dispune de întregul material curricular (planuri de învăţământ şi programe şcolare, programe şcolare alternative, auxiliare curriculare – manuale, caiete de lucru, ghiduri de aplicare, culegeri de probleme, îndrumătoare, etc.);
Puncte slabe
Organizarea CDS :
- Managerial - oferta şcolii satisface nevoile unei anumite părţi a elevilor;
- Administrativ - opţiunile se fac în funcţie de decizia majorităţii elevilor clasei;
- Resurse umane – insuficienta diversitate a abilităţilor cadrelor didactice în raport cu solicitările (părinţilor, copiilor) beneficiarilor.
Oportunităţi
- Identificarea oportunităţilor de formare a cadrelor didactice;
- CDS oferă posibilitatea satisfacerii dorinţei de informare şi cunoaştere în diferite domenii de activitate;
- Oferta CDS vine în sprijinul ameliorării fenomenului de absenteism şcolar şi contribuie la dezvoltarea unei motivaţii intrinseci pentru învăţare;
- CDS permite valorificarea abilităţilor individuale.
Ameninţări
- Insuficienta diversificare şi adecvare a CDS la cerinţele şi solicitările părinţilor şi elevilor poate scădea motivaţia acestora pentru învăţare precum şi interesul pentru această unitate de învăţământ. Există riscul micşorării numărului de cereri de înscriere în instituţie;
- Baza materială existentă nu permite realizarea tuturor solicitărilor (opţiunilor) beneficiarilor;
Relaţii cu comunitatea
Puncte tari
- Semestrial – Comisia diriginţilor organizează întâlniri cu reprezentanţi ai Poliţiei în scopul prevenirii delicvenţei juvenile şi a accidentelor rutiere;
- Întâlniri semestriale cu Comitetul consultativ al părinţilor, suplimentate de consultaţii individuale cu părinţii;
- Dezvoltarea relaţiei profesori-elevi-părinţi se realizează şi prin intermediul serbărilor şcolare;
- Contactele cu diverse instituţii pentru realizarea unor activităţi extracurriculare precum: excursii, vizite la muzee, vizionări de spectacole, introduc elevii în mediul comunitar şi contribuie la socializarea lor.
Puncte slabe
- slabe legături de parteneriat cu ONG-uri;
- legăturile cu firme şi licee în vederea realizării unei orientări vocaţionale adecvate sunt insuficiente şi necoordonate;
- puţine activităţi desfăşurate în şcoală implică coparticiparea părinţilor.
Oportunităţi
- disponibilitatea şi responsabilitatea unor instituţii de a veni în sprijinul şcolii (Primăria, O.N.G., Biserica, Poliţia, instituţii culturale);
- cererea exprimată de Consiliul reprezentativ al elevilor privind desfăşurarea de activităţi comune părinţi-profesori-elevi;
- interesul liceelor de a-şi prezenta oferta educaţională;
- interesul firmelor de a-şi recruta şi forma în perspectivă personal specializat;
- legături cu instituţii omoloage pentru schimburi de experienţă.
Ameninţări
- organizarea defectuoasă a activităţilor de parteneriat poate conduce la diminuarea sau chiar inversarea efectelor scontate;
- nivelul de educaţie şi timpul limitat al părinţilor poate conduce la slaba implicare a părinţilor în viaţa şcolară;
- instabilitate la nivel social şi economic a instituţiilor potenţial partenere;
slaba informare privind specificul şi inadecvarea activităţilor propuse de către instituţiile partenere.
DIRECTOR,
Profesor ,
Nicoleta Stancu
Accesati link-ul Oferta educationala